Re: Czy SEAGATE szybko pada ?

Autor: Pael (pael_at_box43.gnet.pl)
Data: Fri 20 Aug 1999 - 14:16:56 MET DST

Kupuj TYLKO QUANTUMA, najlepiej Fireballa CR lub jeszcze lepiej K+.
Caviary WDC i Seagate to qompletne @!@#$!@$.
Ja mam właśnie 13GB Caviara i miałem 2.1GB też Caviara (sfajczył się złom,
żaden DataLifeGuard nie pomógł)
Oba dyski z początku pracowały b.cicho i dość szybko jednak po kilku dniach
tak ich pracę było słychać z kilkudziesięcu metrów. Do tego (ale tylko mi
się tak wydaje) pracowały później wolniej!?
Qmpel też miał 3GB Caviara. Kupił nową płytę, podłączył go i... dysk sobie
poleciał do komputerowego nieba. Po tym nawet BIOS go nie widzał.
Seagate, no cóż, też słyszałem o problemach z tymi Hadekami, ale o
Quantumach NIGDY złego słowa, N I G D Y.
Teraz żałuję, że kupiłem tą 13GB Caviara. A w sklepie obok niej leżała 13GB
Quantuma!!!
Aha, CHIP to pismo do !@#$!@, lameria, luseria itd. itp. to co tam niekiedy
piszą jest dla mnie śmieszniejsze niż "Sami Swoi" (chodzi głównie o
Hardware, w opisywaniu Softu tacy źli nie są (jeszcze)).

Pael