Re: Ranking CDROM'ow

Autor: Maciej Machacz (xenes_at_ds14.agh.edu.pl)
Data: Fri 20 Aug 1999 - 14:13:33 MET DST

>Optyka ;)), przestawal widziec plytki, w wiekszosci przypadkow objawy
>takie same, wkladasz CD, mieli, rzezbi i mowi ze nie ma CD w napedzie

Hehe czyzby cos a'la Samsung? Mam wrazenie ze to ten samu bol :-)

>Czy musisz od razu kupowac najdrozszy model tekrama ?
>DC390 kosztuje ok 200 zl, a wersja DC390U ze 250 zl ...
>wersja SCSI teaca chyba tez nie jest az taka droga ...

Hmm - wole dorzucic conieco kasy i miesz porzadny kontroler z fashromem do
upgrade'owania. Wiem ze mozna dorwac i za 150zl takie cudenko, ale to sie
nadaje conajwyzej do skanera.

A co do CD to chyba cena oscyluje aktualnie gdzies w tych okolicach, w
kazdym razie w Krakowie.

>Ja wybralem komfort pracy ;)), fakt ze dlugo zbieralem kase na plexa,
>ale jestem jak na razie zadowolony ... choc czuje ze niedlugo padnie
>;((.

Cyzbys zajmowal sie nalogowym smazeniem krazkow :-)))) Z reguly napedy SCSI
maja wyzsza trwalosc niz IDE.

Maciej Machacz
xenes_at_ds14.agh.edu.pl