Odp: Czy SEAGATE szybko pada ?

Autor: Robert Smyła (r410_at_kki.net.pl)
Data: Thu 19 Aug 1999 - 20:45:51 MET DST

No, no, no...

... nie przypuszczałem, że aż tyle Was będzie! Przede wszystkim taaaakie
dzięki, ale mam jeszcze jedno (może dwa) pytania.

Z opini Seagatowców wnioskuję, że wcale tak nie padają, ale z porównań
wynika, że też nie są aż takie szybkie. Właściwie to od samego początku
chciałem Quantuma, ale troszkę mnie ostudził test Chipa (chętnym mogę
podesłać w .xls). Tam właśnie Quantumy wypadły fatalnie.
Dla porównania:
                                zapis cz.dostęp.
Q seria SE 3,5 13
Q seria EL 7,0 13
S Medalist Pro 8,3 11,4
Caviar 36400 4,8 17,0

Odczyt we wszystkich oscylował w okolicach 9 MB/s (jedynie Caviar 7.8).
Zdaję sobie sprawę, że do cz. dostępu trzeba jeszce dodać cz.opóźnienia (bo
te liczby są zbyt optymistyczne). Z tego najlepiej wyszli wszyscy
ProMedaliści.

Stąd moja prośba. Czy ktoś zna adres pod którym znajdę dane Quantuma EX ?
Byłem już pod www.quantum.com, ale albo jestem ślepy, albo tam niczego
takiego nie ma (podobnie z www.wdc.com). Dla zainteresowanych
www.seagate.com ma to bardzo ładnie przedstawione.

Druga prośba odnosi się do IBM'ów. Szczerze powiem, że nigdy o nich nie
myślałem, bo myślałem (i chyba dalej tak myślę), że są bardzo drogie i też
nie interesowałem się ich wynikami. Tak więc byłbym ogromnie wdzięczny za
podesłanie mi wyników jakiegoś takiego dysku - i ceny ;).

Jeszcze raz dziękuję za odzew!
Pozdrawiam,
Robert <r410_at_kki.net.pl>