Re: Czy SEAGATE szybko pada ?

Autor: Maciej Machacz (xenes_at_ds14.agh.edu.pl)
Data: Fri 20 Aug 1999 - 14:13:32 MET DST

>Druga prośba odnosi się do IBM'ów. Szczerze powiem, że nigdy o nich nie
>myślałem, bo myślałem (i chyba dalej tak myślę), że są bardzo drogie i też
>nie interesowałem się ich wynikami. Tak więc byłbym ogromnie wdzięczny za
>podesłanie mi wyników jakiegoś takiego dysku - i ceny ;).

Cena IBM DDTA 10,1GB oraz IBM DJNA 9,1GB (najnowszy typ z 2MB cache)
oscyluje ok. 720-740zl.

Krakow, legalny zakup w firmie na dzien dzisiejszy.

Generalnie goraco polecam, w sobote kupuje wlasnie ten drugi :-) Dyski sa
szalenie szybkie, naprawde cichutkie (dosc powiedziec ze moj jest zagluszany
przez wentylator zasilacza a mam 4,3GB DTTA). No i do tego praktycznie
niewiele sie grzeja, nawet w kieszeni.

Aha - walcz w sklepie o trzy lata gwarancji !

Maciej Machacz
xenes_at_ds14.agh.edu.pl