Re: Odp: Czy SEAGATE szybko pada ?

Autor: Nazir (nazir99_at_kki.net.pl)
Data: Fri 20 Aug 1999 - 08:44:21 MET DST

Robert Smyła wrote:

> No, no, no...
>
> ... nie przypuszczałem, że aż tyle Was będzie! Przede wszystkim taaaakie
> dzięki, ale mam jeszcze jedno (może dwa) pytania.
>
> Z opini Seagatowców wnioskuję, że wcale tak nie padają, ale z porównań
> wynika, że też nie są aż takie szybkie. Właściwie to od samego początku
> chciałem Quantuma, ale troszkę mnie ostudził test Chipa (chętnym mogę
> podesłać w .xls). Tam właśnie Quantumy wypadły fatalnie.
> Dla porównania:
> zapis cz.dostęp.
> Q seria SE 3,5 13
> Q seria EL 7,0 13
> [...]

Sam sie kiedys nacialem na wyniki CHIPa. Kupilem Seagate Medalist Pro i
wcale nie ma takich fantastycznych osiagow (6.5 MB/sec to troche malo).
Za to IBM'y u kumpli, ktorzy je kupili pracuja fantastycznie. Nawet
modele 5400 rpm maja wieksze osiagi od mojego. A ceny tez az tak nie
odstraszaja. Za 16 GB dysk w Krakowie placi sie ponizej 1000 zl. A
lepiej dodac te 100 zl i miec pozadny dysk niz potem plakac. Polecam Ci
szczerze IBMa - sam zamierzam niedlugo kupic.

--
Pozdrawiam
Nazir                    e-mail: nazir_at_parasoft.com.pl