Re: U.S. Robotics 56K a 19200 b/s

Autor: Łukasz Bromirski (L.Bromirski_at_gazeta.pl)
Data: Thu 19 Aug 1999 - 17:06:49 MET DST

Radoslaw Jez wrote:

> Zaraz, zaraz. Jesli modem ma homologacje, to wg. mnie znaczy, ze TPSA ma
> _obowiazek_zapewnic jego wlasciwe funkcjonowanie, prawda? W dokumentach
> homologacyjnych nie jest napisane, ze modem z certyfikatem dziala tylko na
> _niektorych_ laczach. A to, ze 'nie przewiduja' to w zasadzie nie moj
> interes.

Wiecie, to niestety jest tak, że modem mimo wszystko działa.....tyle
że do 19200bps/s. I jeśli działa, to niestety - TP S.A. zapewniła
funkcjonalność, a że już nie o jakiś konkretnych parametrach to
trudno.

Wiele zależy od Twojego BOKu. Jeśli będą tam ludzie "na nową modłę"
to pewnie ktoś się sprawą zainteresuje. W innym przypadku, będziesz
miał dużo targania się z nimi.

> Wiem, tylko, ze jesli sie przy zmianie numeracji (z 42 na 842) na poczatku
> tego roku szarpneli na urzadzenia PCM, to moze centrala jest na tyle
> nowoczesna, ze i ISDN dzialac bedzie?

Pewnie i tak, kwestia ceny. W ogóle ostatnio wszystko jest
kwestią ceny ;)

Jeśli będziesz musiał oprócz opłaty za pociągnięcie łącza,
dopłacić za kartę w centrali....to odradzam :)

Łukasz Bromirski Dział Telekomunikacji, Agora S.A.
                                         l.bromirski_at_gazeta.pl