Odp: Roznica w kolorach

Autor: PhoeniX (najbergg_at_kki.net.pl)
Data: Thu 19 Aug 1999 - 15:22:41 MET DST

> Czy rzeczywiscie jest widoczna roznica w grach na 16 bit i na 32 bit?
> Nie mam takiego sprzecicha zeby to sprawdzic to moze ktos sie podzieli
> ta informacja.

To zależy bo dla jednych w 16bit obraz jest niemal identyczny z 32 bitowym
a dla innych jest to znacząca różnica.
Według mnie w większości gier (bo o obraz w grach chyba chodzi) różnica jest
niewielka. W Q3 jest może ciut większa ale z tego co widziałem to
przykładowo Unreal
jest IMHO prawie tak samo ładny w 16 jak i 32 bitach. W Turoku 2 różnica
jest jeszcze
mniejsza. W każdym razie na pewno nie spodziewaj się różnicy w 16 i 32
bitowym kolorze
jak w 8 bitowym (256 kolorów) i 16.

--
Pozdrawia