Re: U.S. Robotics 56K a 19200 b/s

Autor: Radoslaw Jez (radekj_at_berlitz.pl)
Data: Wed 18 Aug 1999 - 13:00:55 MET DST

Łukasz Bromirski <L.Bromirski_at_gazeta.pl> wrote in message

> Musi (może he he) usunąć Ci to na rzecz zwykłego łącza, ale dopiero
> jak do nich napiszesz i powiesz że dzieje Ci się tak i tak.
> Oczywiście, oni mogą odpowiedzieć że aktualnie nie przewidują
> ciągnięcia do Ciebie "normalnych" analogówek i z planu nici.

Zaraz, zaraz. Jesli modem ma homologacje, to wg. mnie znaczy, ze TPSA ma
_obowiazek_zapewnic jego wlasciwe funkcjonowanie, prawda? W dokumentach
homologacyjnych nie jest napisane, ze modem z certyfikatem dziala tylko na
_niektorych_ laczach. A to, ze 'nie przewiduja' to w zasadzie nie moj
interes.

> PCM to nie ISDN i vice-versa.

Wiem, tylko, ze jesli sie przy zmianie numeracji (z 42 na 842) na poczatku
tego roku szarpneli na urzadzenia PCM, to moze centrala jest na tyle
nowoczesna, ze i ISDN dzialac bedzie?

Radek