Re: U.S. Robotics 56K a 19200 b/s

Autor: Radoslaw Jez (radekj_at_berlitz.pl)
Data: Fri 20 Aug 1999 - 09:30:06 MET DST

Łukasz Bromirski <L.Bromirski_at_gazeta.pl> wrote in message

> Wiecie, to niestety jest tak, że modem mimo wszystko działa.....tyle
> że do 19200bps/s. I jeśli działa, to niestety - TP S.A. zapewniła
> funkcjonalność, a że już nie o jakiś konkretnych parametrach to
> trudno.

No, to nie do konca jest tak. Homologacja jest na modem 56K a nie na 19K,
wiec tym samym musza byc zapewnione warunki techniczne do funkcjonowania z
taka predkoscia. Miedzy moim modemem a routerem, bo oczywiscie jesli w necie
ruch bedzie powodowal spadek transferu to wina jest "niczyja".

> Wiele zależy od Twojego BOKu. Jeśli będą tam ludzie "na nową modłę"
> to pewnie ktoś się sprawą zainteresuje. W innym przypadku, będziesz
> miał dużo targania się z nimi.

Taaak... Na nowa modle... Przy pierwszej romozwie, pani mila jakas najpierw
zupelnie nie wiedziala o co mi chodzi, a jak usluszala 'Internet" to
powiedzialam, ze bym zadzwonil pod specjalny numer 0202122 to sie czegos na
pewno dowiem :))

> Pewnie i tak, kwestia ceny. W ogóle ostatnio wszystko jest
> kwestią ceny ;)

To wbrew pozorom nie jest takie drogie! pare stowek instalacja, ocszywiscie,
ale pozniej to tylk abonament kilkadziesiat zlotych miesiecznie, a rozmowy w
cenie normalnych. Biorac pod uwage potencjalne 128 kb/s, no wyglada to
zachecajaco...

> Jeśli będziesz musiał oprócz opłaty za pociągnięcie łącza,
> dopłacić za kartę w centrali....to odradzam :)

Pewnie, i jeszcze wykopac row pod kabel :)

Uprzejmosci,

Radek