Re: Odp: Kilka slow o Zoltixie

Autor: Miroo P., (miroo_at_i.am.gov)
Data: Wed 18 Aug 1999 - 22:04:58 MET DST

In article Maciej Machacz (xenes_at_ds14.agh.edu.pl) says...
> Hehe widac ze nie czytal instrukcji (a to bylo po angielsku :)
>
> Da sie zaladowac firmware do modemu, jesli poprzednie uleglo kompletnemu
> zniszczeniu (np. podczas padu zasilania czy innych takich tam). Ja sam
> mialem taki przypadek, a mam Zoltrixa ISA 2mbit flashrom. Fakt faktem,
> niskopoziomowy loading trwal przeszlo 45min - ale za to do dzisiaj nie
> narzekam i juz po raz trzeci flaszowalem grata nowym biosem.

Chodzilo mi o to, ze firma logicode obiecala upgrade
ale juz nie zdazyla wypuscic nowego firmware'u.

> Hehe a moze wtyknales go do zlacza ISA ?

To bylo pytanie ogolne-wprowadzajace.

> AGP?

Nie miales nigdy sytuacji, ze cos dziala w jednym
slocie, a w drugim nie? A czasami sie zdarza...

> Ojojojoj ... majac spiryta zapomnij o linuxie i ppp a i callback sprawia
> klopoty. Zreszta transfer wcale nie jest taki zachwycajacy.

Dla windziarza do poczty i www jest w sam raz...
Pod wzgledem sprzetowym spirity sa dosc niezawodne,
a juz na pewno maja lepsze przekazniki niz
Zoltrix VSP (czy jak mu tam).

--
 //|/||  .             "The Winner Takes It All"