Re: Odp: Kilka slow o Zoltixie

Autor: Maciej Machacz (xenes_at_ds14.agh.edu.pl)
Data: Mon 16 Aug 1999 - 12:59:57 MET DST

>Kumpel ma takiego z napisem o mozliwosci upgradu do 56k
>na pudelku. I niestety sobie juz nie apgrejdnie :(
>Co prawda gdzies mi sie obilo o uszy (oczy?), ze mozna
>zamienic bios na bios od modemu jakiegos innego
>producenta (nie pamietam jakiego) i uzywac na 56k
>(o ile dobrze pamietam to k56Flex), ale ja bym
>nie ryzykowal. Tym bardziej, ze flexa juz nigdzie
>w okolicy nie znajde, a v90 w Kielcach bedzie moze
>za jakies 100 lat...

Hehe widac ze nie czytal instrukcji (a to bylo po angielsku :)

Da sie zaladowac firmware do modemu, jesli poprzednie uleglo kompletnemu
zniszczeniu (np. podczas padu zasilania czy innych takich tam). Ja sam
mialem taki przypadek, a mam Zoltrixa ISA 2mbit flashrom. Fakt faktem,
niskopoziomowy loading trwal przeszlo 45min - ale za to do dzisiaj nie
narzekam i juz po raz trzeci flaszowalem grata nowym biosem.

Po blizsze szczegoly zapraszam na priv.

>Co do spirita - na pewno dobrze go zainstalowales?

Hehe a moze wtyknales go do zlacza ISA ?
:-)))

>Sprawdzales inne sterowniki niz dolaczone?

ZAWSZE nalezy zerknac na strone firmowa po najnowsze drivery (kumpel, caffe
internet itp.).

>Sprawdzales go w innym slocie?

AGP?

>Ustawiles go jako com<>com2 ?

COM2? Najpierw trzeba wylaczyc w biosie starego. Polecam ustawianie na COM4.
Nie ma problemu.
Zreszta Zoltrix'y HCF'y maja jakis wirtualny multiCOM (osobny sterownik).

>Z tego co widze na grupie, ze spiritami jest bardzo
>malo klopotow, jesli juz to z driverami i ich
>instalacja.

Ojojojoj ... majac spiryta zapomnij o linuxie i ppp a i callback sprawia
klopoty. Zreszta transfer wcale nie jest taki zachwycajacy.

Nigdy bym nie kupil.

Maciej Machacz
xenes_at_ds14.agh.edu.pl