Re: U.S. Robotics 56K a 19200 b/s

Autor: Trane (trane_at_w.pl)
Data: Wed 18 Aug 1999 - 22:04:44 MET DST

Użytkownik Radoslaw Jez <radekj_at_berlitz.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnyc
h napisał:7pdnh8$f78$1_at_info.nask.pl...
> Witajcie,
>

> kupilem sobie modem - model jak w temacie [ciach...]

Witam!
Mialem podobny problem - kupilem modem 3Com US Robotics 56k Voice
External. Wszystko pieknie, ale transfer mialem podobny do twojego.
Postanowilem skorzystac z callbacku - firma zalecala Roboticsy, zapewniala
X2 i V90 i komletna kicha - max transfer 19200. Wymienilem modem na
zewnetrzego Zooma -bez efektu, nastepnie wymienilem Zooma znowu na
Roboticsa.Dowiedzialem sie w TPSA, czy nie mam PCM, sprawdzili mi linie -
stwierdzili ze OK. Duzym nakladem sil i srodkow ;-) zalatwilem sobie zamiane
calej linii od skrzynki w piwnicy bloku w ktorym mieszkam, poprzez szafe
obok bloku az do centrali-czyli mialem zupelnie inna linie od modemu do
centrali i nadal efektu zero.Po napisaniu maila do goscia z TPSA
opiekujacego sie modemami dostepowymi (zreszta bardzo sympatyczny facet -
odrazu odpisal, nawet wyslal zyczenia swiateczne i noworoczne (!!!), bo
historia miala miejsce pod koniec ubieglego roku ) zaproponowal zmiane
centrali telefonicznej, bo moja byla niezbyt nowa na najnowsza cyfrowa
(szegoly jesli chodzi o typ centrali wylecialy mi z glowy). Operacja zmiany
centrali kosztowala (w Bydgoszczy) 10PLN +VAT i wiazala sie ze zmiana numeru
telefonu. Po ok 10 dniach otrzymalem informacje telefoniczna ze zostalem
przelaczony. I nastal wielki dzien - od tego czasu lacze sie z transferami
miedzy 45333 b/s a 50666 z przewaga tych ostatnich z TPSA i Multinetem :-)))
To chyba najlepsza metoda na wolne transfery (oczywiscie oprocz kupna
porzadnego modemu, wlasciwej konfiguracji, driverow itd) - zaproponowalem
takie rozwiazanie kolegom, ktorzy mieli podobne problemy i wszyscy byli
zachwyceni. Polecam i tobie - przynajmniej sproboj.

Pozdrowienia

Trane
trane_at_w.pl
UIN:44123467