Re: Odp: Kilka slow o Zoltixie

Autor: Miroo P., (miroo_at_i.am.gov)
Data: Sun 15 Aug 1999 - 22:07:46 MET DST

In article Szymon Flader (ninka_at_shaco.pl) says...
> I jednak Logicode gora! (jemu to nie przeszkadza).

O ile sie nie myle to firma Logicode kaputt i wypiela
sie na klientow :(
Kumpel ma takiego z napisem o mozliwosci upgradu do 56k
na pudelku. I niestety sobie juz nie apgrejdnie :(
Co prawda gdzies mi sie obilo o uszy (oczy?), ze mozna
zamienic bios na bios od modemu jakiegos innego
producenta (nie pamietam jakiego) i uzywac na 56k
(o ile dobrze pamietam to k56Flex), ale ja bym
nie ryzykowal. Tym bardziej, ze flexa juz nigdzie
w okolicy nie znajde, a v90 w Kielcach bedzie moze
za jakies 100 lat...

Co do spirita - na pewno dobrze go zainstalowales?
Sprawdzales inne sterowniki niz dolaczone?
Sprawdzales go w innym slocie?
Ustawiles go jako com<>com2 ?
Nie gryzie sie z mysza ;) ?

Z tego co widze na grupie, ze spiritami jest bardzo
malo klopotow, jesli juz to z driverami i ich
instalacja.

--
 //|/||  .             "The Winner Takes It All"