Re: Karty TV bt848 -vs- bt878

Autor: Piotr Kozlowski (siwus_at_promail.pl)
Data: Fri 13 Aug 1999 - 16:28:44 MET DST

"Pixel" <pixelek_at_friko.internet.pl> pisze:

> Chyba nie zrozumiales.

Racja ~:-)

> Pisalem tego posta bo chce kupic takowa karte a nie
> wiem jaka.

Aha.

> ....Jeszcze karty nie mam (kupie chyba bt879). A obraz bedzie plynniejszy,
> gdyz bedzie w 140hz (podobnie jak w telewizorach 100hz). Nie jest moze w
> rzeczywistosci plynniejszy ale duzo plynniej wyglada w wyzszej
> czestotliwosci.

Mylisz płynność z częstotliwością odświeżania.

> Nic mi nie dziala bo nie ma jeszcze na czym :-)

No to przynajmniej już wiesz, czego szukać - jeśli chcesz mieć działające u
nas stereo (kto by nie chciał :-) ), to szukaj karty z dekoderem A2 lub
(lepiej) NICAM - karty posiadające stereo w standardzie BTSC traktuj jak
karty monofoniczne - nie warto płacić więcej za napis "stereo" na pudełku.

Pozdrówka

--
   * Piotr Kozłowski * siwus_at_promail.pl * UIN:14466572 *
* http://friko.onet.pl/ka/siwus/ --> http://siwus.cjb.net/ *