Odp: Karty TV bt848 -vs- bt878

Autor: Paweł Chałczyński (aligator_at_promail.pl)
Data: Tue 17 Aug 1999 - 01:21:03 MET DST

Użytkownik Piotr Kozlowski <siwus_at_promail.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:m31zdanxq8.fsf_at_chatka.puchatka.pl...

> No i jak Ci działa to stereo ? Ile stacji w Polsce nadaje programy stereo
> standardzie BTSC?
> Jak jakieś 2 miesiące wstecz wybrałem się na zakupy po kartę TV, to mimo
> długotrwałych poszukiwań nie znalazłem _ani jednej_ karty posiadającej
> audio-dekoder NICAM czy A2...

Dokladnie, ja mialem na to przeznaczone 800zl i nie udalo mi sie ich wydac
na taki sprzet jakbym chcial.
Ostatecznie wybralem PixelView Play TV pro za 350zl, jako jedyna karta ma
mozliwosc dokupienia modulu cyfrowego stereo NICAM i nie jestem pewny ale
mozliwe ze takze A2.

Paweł Chałczyński - aligator_at_promail.pl - ICQ 4289653