Re: Zamiennik Matroxa

Autor: Zbigniew Zieliński (zbylu_at_complex.com.pl)
Data: Fri 13 Aug 1999 - 20:48:32 MET DST

> A jezeli chodzi o 2D, to postaw sobie 2 komputerki obok siebie,
> na jednym odpal matrox-a, a na drugim tnt.
>
> Powodzenia.
> ===Tomy===

Akurat mam w domciu obok siebie kompa z TNT (Diamond 550) i
kompa z Matroxem G200 SGram. Matrox - bez porowniania lepszy
jezeli chodzi o jakosc grafiki 2D. Acha - monitory sa rozne - ale je
przepinalem celem sprawdzenia czy to nie ktoregos wina (Hyundai i
Philips)...

--
Pozdrowienia !!!
Zbigniew Zielinski       icq: 3117224