Odp: Karty TV bt848 -vs- bt878

Autor: Pixel (pixelek_at_friko.sos.com.pl)
Data: Fri 13 Aug 1999 - 00:21:19 MET DST

| Na 99% stawiam, że właśnie taki "mono-syf" kupiłeś :-)

Chyba nie zrozumiales. Pisalem tego posta bo chce kupic takowa karte a nie
wiem jaka.

| Ooo - a to ciekawe - w jaki sposób obraz może być "płynniejszy" na Twojej
| karcie niż w standardowej TV? :-)

...Jeszcze karty nie mam (kupie chyba bt879). A obraz bedzie plynniejszy,
gdyz bedzie w 140hz (podobnie jak w telewizorach 100hz). Nie jest moze w
rzeczywistosci plynniejszy ale duzo plynniej wyglada w wyzszej
czestotliwosci.

| No i jak Ci działa to stereo ? Ile stacji w Polsce nadaje programy stereo
| standardzie BTSC?
| Jak jakieś 2 miesiące wstecz wybrałem się na zakupy po kartę TV, to mimo
| długotrwałych poszukiwań nie znalazłem _ani jednej_ karty posiadającej
| audio-dekoder NICAM czy A2...

Nic mi nie dziala bo nie ma jeszcze na czym :-)

Pozdrowiska, Pixel !
pixelek_at_friko.internet.pl
http://friko4.onet.pl/wb/pixelek