Re: Problem z monitorem - moze go dobic?

Autor: Guest (Guest_at_Guest.com.pl)
Data: Thu 12 Aug 1999 - 12:13:21 MET DST

>Za piszczenie odpowiedzialny jest powielacz oraz kable Wysokiego Napięcia
>wraz z wtykiem do kineskopu. Wyciągnij i dokładnie wyczyść ...

Ten monitor lezal przede mna rozebrany na _czynniki_pierwsze. Wszystko bylo
wyciagniete, mocowania sprawdzane do tego stopnia, ze prawie je pourywalem.
I nic - jak piszczal tak piszczy.

>Sprawdz czy jak ruszasz kablem VGA to kolory się zmieniają. Jak tak to wina
leży w kablu ...

Kabel jest ok. Patrzylem na monitor przy zdjetej obudowie i wydaje mi sie,
ze pisk dochodzi z pierwszej duzej cewki nawinietej z tylu na kineskopie.
Kable sa zalane jakims lakierem i ani drgna. A przy powielaczu napiecia
cisza.

Czy nic nie jest w stanie mu pomoc? Jezeli uderzenie pomaga na chwile wiec
chyba da sie cos z tym zrobic (albo i nie).

Pozdrawiam,
Maciek