Re: Problem z monitorem - moze go dobic?

Autor: apix_at_kki.net.pl
Data: Sun 15 Aug 1999 - 04:51:18 MET DST

> Kabel jest ok. Patrzylem na monitor przy zdjetej obudowie i wydaje mi sie,
> ze pisk dochodzi z pierwszej duzej cewki nawinietej z tylu na kineskopie.
> Kable sa zalane jakims lakierem i ani drgna. A przy powielaczu napiecia
> cisza.
>
> Czy nic nie jest w stanie mu pomoc? Jezeli uderzenie pomaga na chwile wiec
> chyba da sie cos z tym zrobic (albo i nie).
>
> Pozdrawiam,
> Maciek
zlokalizuj zrodlo dzwieku , moze bedzie pomocna zwinieta dluga
rurka z papieru zastepujaca stetoskop,
jesli jednak drga jakis drucik lub odlamany kawalek ferytu cewek
odchylania to bedzie trudno usunac wade( zalac lakierem elektro
izolacyjnym liczac ze trafisz w felerny luzny element)

ps poniewaz jest na gwarancji pierwsze to wymienic na sprawny,
kondensatorek mogl wlutowac producent , tak ze nie jest to wada,
chyba, ze plytka i czesci maja podejrzanie stare daty produkcji
wtedy moze byc to seria piszczacych pierwszych monitorow z
poprawiana plytka drukowana

--
Najlepszy polski bezplatny serwer http://www.kki.net.pl
To jest miejsce na reklame Twojej firmy - biuro_at_kki.pl