Re: Karty TV bt848 -vs- bt878

Autor: Piotr Kozlowski (siwus_at_promail.pl)
Data: Wed 11 Aug 1999 - 17:27:59 MET DST

"Pixel" <pixelek_at_friko.internet.pl> pisze:

> Jakto "podobno"? Nawet nie myslalem o kupowaniu mono-syfu.

Na 99% stawiam, że właśnie taki "mono-syf" kupiłeś :-)

> Przede wszystkim kupujac karte TV chcialem miec lepszy "plynniejszy" obraz
> niz w standardowym telewizorze

Ooo - a to ciekawe - w jaki sposób obraz może być "płynniejszy" na Twojej
karcie niż w standardowej TV? :-)

> i dzwiek STEREO !

No i jak Ci działa to stereo ? Ile stacji w Polsce nadaje programy stereo w
standardzie BTSC?
Jak jakieś 2 miesiące wstecz wybrałem się na zakupy po kartę TV, to mimo
długotrwałych poszukiwań nie znalazłem _ani jednej_ karty posiadającej
audio-dekoder NICAM czy A2...

Karty TV posiadające stereo BTSC można w Polsce traktować na równi z kartami
monofonicznymi na chipie 848 - efekt wyjściowy jest taki sam, czyli dźwięk
monofoniczny w obu kanałach audio :-)

Pozdrawiam

--
   * Piotr Kozłowski * siwus_at_promail.pl * UIN:14466572 *
* http://friko.onet.pl/ka/siwus/ --> http://siwus.cjb.net/ *