Odp: Karty TV bt848 -vs- bt878

Autor: Pixel (pixelek_at_friko.sos.com.pl)
Data: Tue 10 Aug 1999 - 22:45:34 MET DST

| bt878 to nowszy chipset obslugujacy juz podobno dzwiek stereo.
Jakto "podobno"? Nawet nie myslalem o kupowaniu mono-syfu. Przede wszystkim
kupujac karte TV chcialem miec lepszy "plynniejszy" obraz niz w standardowym
telewizorze i dzwiek STEREO !

| Jest bt879 i pare mutacji z literkami na koncu
Nie wiesz moze w jakich cenach wachaja sie te karty? Moze znasz jakies
strony na ten temat?

| Osobiscie uzywam FlyVideo 98 na bt878 oraz Pubs'a z odpowiednimi
| patchami - chodzi bardzo ladnie.
Cz masz to "cholerne" stereo w C+, TVP1 i innych stacjach ??? i bardzo
wazne pytanko dla mnie - czy w radio dobrze odbierasz "Rozglosnie Harcerska"
(swietne techno:~) gdyz maja kiepski nadajnik :~(

Pozdrowiska, Pixel !
pixelek_at_friko.internet.pl
http://friko4.onet.pl/wb/pixelek