Odp: Same problemy....

Autor: PhoeniX (najbergg_at_kki.net.pl)
Data: Wed 11 Aug 1999 - 00:09:19 MET DST

> Zgadza sie. Dlatego napisalem "predkosc to nie wszystko" :-)

Mógł bym napisać "jakość to nie wszystko" ale nie będe się czepiał ;-)

> Mozna miec i predkosc i jakosc jednoczesnie. Wystarczy kupic TNT2 32MB.

Co do jakości to się zgadza ale prędkość i tak jest słabsza niż na V3 2000,
że już o 3000
nie wspomne.

> Ktore bedzie kosztowalo tak z 2tys zlotych...

Będzie kosztowało tyle co dzisiaj TnT2 Ultra.
2tyś złotych nie będzie kosztować na pewno.

> A takie gry to chyba juz niebawem sie pojawia (mam na mysli Q3 i Unreal
T.)

I co oprócz Q3 i Unreala T. ?

> Raczysz zartowac...
> Porownanie Creative'a TNT z Winmax'em Adventure TNT2 Ultra na K6 II 450
> (http://www.amd.strefa.com/) w Quake'u II (demo1, 32bpp, 1024x768)
wykazalo
> 30 klatek roznicy (wiadomo na czyja korzysc :-)

Wiesz prawde powiedziawszy to nigdy nie byłem zwolennikiem testów na tej
stronie.
Zawsze zawyżali wyniki AMD i przedstawiali te procesory z najlepszych stron
jak się tylko da
przez co większość testów nie była (IMHO) postronna.

> Ale chociaz moze to tylko kwestia gustu. Dla jednych te 30 klatek to
bedzie
> sporo, a dla innych to bedzie roznica "mikroskopijna"...;-))))))

Ja tego testu nie przeprowadzałem więc nie będe się wypowiadał.
Powiem tylko, że testowałem TnT1 oraz V2 na AMD K6-2 350 nawet podkręcona
TnT
nie mogła dorównać niepodkręconemu V2. Wogule zmiany po podkręcaniu TnT1
były mizerne
co może wskazywać na spowalnianie karty przez procesor.

--
Pozdrawia
file://==PhoeniX==\\