Re: Same problemy....

Autor: Kaczorr (kaczorr_at_friko.sos.com.pl)
Data: Thu 12 Aug 1999 - 11:41:42 MET DST

PhoeniX napisał(a) w wiadomości: <7ordt6$ct2$1_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl>...
>Co do jakości to się zgadza ale prędkość i tak jest słabsza niż na V3 2000,
>że już o 3000
>nie wspomne.

Nie prawda. TNT2 Ultra (podkrecona TNT2 tez) jest sporo szybsza od V3 3000 o
2000 nie wspomne :-)

>Będzie kosztowało tyle co dzisiaj TnT2 Ultra.
>2tyś złotych nie będzie kosztować na pewno.

2 tys to nie, ale obawiam sie ze nieco wiecej niz teraz TNT2 Ultra gdyz
najlepsze wersje maja obslugiwac do 128MB - a te pamieci tanie raczej nie
sa.
Moim zdaniem warto bedzie nieco odczekac po premierze az cena przestanie byc
astronomiczna (jak zwykle :-).

>I co oprócz Q3 i Unreala T. ?

Heh, trudno powiedziec. Obawiam sie ze min. juz kazda nastepna FPP bedzie
taka...

>Wiesz prawde powiedziawszy to nigdy nie byłem zwolennikiem testów na tej
>stronie.
>Zawsze zawyżali wyniki AMD i przedstawiali te procesory z najlepszych stron
>jak się tylko da
>przez co większość testów nie była (IMHO) postronna.

Mozliwe. Tyle tylko, ze testy te nie byly porownaniem procesorow, tylko kart
graficznych, wiec nie widze powodu by wyniki mialy byc sfalszowane.
Widzialem tez troche innych testow, i wierz mi roznica pomiedzy TNT a TNT2
byla duza i to na calkiem przecietnych prockach.

>Ja tego testu nie przeprowadzałem więc nie będe się wypowiadał.
>Powiem tylko, że testowałem TnT1 oraz V2 na AMD K6-2 350 nawet podkręcona
>TnT
>nie mogła dorównać niepodkręconemu V2. Wogule zmiany po podkręcaniu TnT1
>były mizerne
>co może wskazywać na spowalnianie karty przez procesor.

Nie tylko tu lezy przyczyna. Ogromna wartosc maja sterowniki. Na nowszych
sterach TNT dostaje naprawde mocnego kopa. Przetestuj na Detonatorach 2.08.
Pozdrawiam.

Kaczor