Odp: Zamilkl modem Zoltrix 33600 VSP

Autor: Quasim (quasim_at_czasnaeb.pl)
Data: Thu 05 Aug 1999 - 00:47:55 MET DST

Użytkownik Piotr Kierzkowski <pkviper_at_box43.gnet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:7o7i85$ais$2_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl...
> Sprawdzalem u siebie modem sasiada, produkcji Diamonda z USA, na PCI.
> Rownoczesnie w kompie siedzial moj Zoltrix 33600 Voice Speaker Phone na
ISA,
> [...]
> Wlasciwosciach jest oczywiscie ustawiona na max. A najlepsze jest to, ze
jak
> zanioslem tego Zoltrixa do kumpla, to u niego wszystko slychac, wiec sam
> sprzet jest OK. Nie wiem, o co tu moze chodzic. Sprawa nie jest wielkiego
> kalibru, mozna z tym zyc, ale wkurza mnie koniecznosc podchodzenia do
> telefonu i podnoszenia sluchawki, zeby sie upewnic, czy nikt akurat nie
> rozmawia, kiedy ja chce sie laczyc z Netem. Poza tym w magie w komputerach
> nie wierze, jeszcze dwa dni temu wszystko bylo OK a przeciez nic nie

Mam takowy model i bardzo go sobie cenię.
Może spróbuj zmienić Siłę głosu głośnika na ciszej.
A potem najlepiej usunąć modem i zainstalować na nowo -powinno pomóc.

Z komputerem nigdy nic nie wiadomo.
Powodzenia. Niech moc będzie z tobą.

--
   ##      Quasim