Re: Jaki UPS dla 2 komputerow?

Autor: Andrzej P. Wozniak (uszer_at_polbox.com)
Data: Thu 05 Aug 1999 - 00:45:35 MET DST

Andrzej Popowski napisał(a) w wiadomości:
<37a58d84.2054218_at_news.icm.edu.pl>...
>Sun, 1 Aug 1999 02:45:17 +0200, "Andrzej P. Wozniak"
><uszer_at_polbox.com> piszesz:
[...]
>Moze ja nie napisalem tego dokladnie, ale mnie jest potrzebny UPS do
>domu, do komputera na ktorym pisze oprogramowanie. W tej sytuacji
>dublowanie jest nieuzasadninym kosztem, szczegolnie, ze
>najprawdopodobniej te UPSy nie potrafia pracowac na wspolne
>obciazenie.
>
>Zasileanie mojego komputera jest raczej problemem niekrytycznym, w
>kazdym razie mam czas, aby przeprowadzic rozeznanie, co kupic :-)

>W domu mam jednak inne wymagania. Przeciez nie bede wylaczal UPSa
>razem z komputerem. A jak wylacze komputer, to nie chce slyszec
> [...]

Po pierwsze, jak piszesz oprogramowanie, to jakoś je sprzedajesz, więc
istniejesz jako firma, czyli UPS i tak pójdzie w koszty.
Po drugie - kto zostawia włączonego UPS-a? Po to jest ten wynalazek, żeby
jednym pstryknięciem wyłączać wszystkie urządzenia - istotne zwłaszcza jak
masz coś zewnętrznego SCSI. Przy okazji masz dobre zabezpieczenie przed
dziećmi. Ja w domu mam tylko listwę, ale dzięki niej mogę zostawić rozłożony
komputer na stole bez obawy, że dwuletni Maciuś spróbuje się podłączyć -
listwa jest poza jego zasięgiem.
Zatem będziesz wyłączał i włączał wszystkie urządzenia UPS-em i nie
rozumiem, dlaczego chciałbyś to robić inaczej.

--
Andrzej Woźniak - usher_at_polbox.com  (z=h in header address)
//      Czy Twój Clipper znalazł już swoją przystań?