Odp: Co wybrać (grafika, muzyka)?

Autor: Picio (picior_at_alpha.net.pl)
Data: Thu 05 Aug 1999 - 00:33:39 MET DST

No cóż. Dziękuję za rady, szczególnie Świdrowi i Damianowi.
Ostatecznie i "Panu Bogu zapaliłem świeczkę i diabłu dałem ogarek".
Kupiłem Vipera V770 oraz Monstera Sound MX300 ...
Przed chwilą zainstalowałem (firmowe) drivery do obu kart
i skoro piszę ten tekst, to znaczy, że przynajmniej grafika
i klawiatura działa :))
Nie wgryzałem się jeszcze w ustawienia grafiki, lecz dlaczego
zawsze po restarcie mam na monitorze 60Hz ? Niezależnie od tego,
jaką częstotliwość ustawię w PowerStripie ...
Pozdrawiam wszystkich i dziękuję za porady - naprawdę się przydały :))

--
Pozdrawiam
---