Re: Odp: SONY CRX100 & 700MB

Autor: Mr. Free (mr_free_at_friko6.onet.pl)
Data: Tue 03 Aug 1999 - 00:11:21 MET DST

>no wlasnie :-(
>jesli macie obaj racje z ta kalibracja to ament w pacierzu bo nie sadze ze przyjma mi
>nagryware + 8 plyt 700MB jako dowod :-) w serwisie

Z kalibracja wszystko jest w porzadku.

>rzeczywiscie predkosc 2x to jest rozwiazanie (nie probowalem) ale chyba by mnie
>pokrecilo jakbym mial czekac 45 minut na plytke :-(

Nie pomoze predkosc zapisu 2x.

Sprawdzilem pare stronek www o nagrywarach.
Mam smutna wiadomosc. Sony CRX100 NIE OBSLUGUJE plyt 80min/700MB. Nie
obsluguje tez oversize'u. A to oznacza tylko jedno. Nie wypalisz
zadnej plyty wiekszej niz 74min/650mb, ani zadnej 80min/700mb.
Pozostaja ci tylko plytki o zwyklej pojemnosci, wizyta u znajomego z
nagrywarka obslugujaca plyty 80 min, lub wymiana sprzetu na takowy,
Sorki za zle wiesci.