Re: Odp: SONY CRX100 & 700MB

Autor: Jacek Kolodziejczyk (trach_at_friko1.onet.pl)
Data: Wed 04 Aug 1999 - 23:43:19 MET DST

Dnia Mon, 02 Aug 1999 22:11:21 GMT, mr_free_at_friko6.onet.pl (Mr. Free)
napisał:

>Z kalibracja wszystko jest w porzadku.

>Nie pomoze predkosc zapisu 2x.
>
>Sprawdzilem pare stronek www o nagrywarach.
>Mam smutna wiadomosc. Sony CRX100 NIE OBSLUGUJE plyt 80min/700MB. Nie
>obsluguje tez oversize'u. A to oznacza tylko jedno. Nie wypalisz
>zadnej plyty wiekszej niz 74min/650mb, ani zadnej 80min/700mb.
>Pozostaja ci tylko plytki o zwyklej pojemnosci, wizyta u znajomego z
>nagrywarka obslugujaca plyty 80 min, lub wymiana sprzetu na takowy,
>Sorki za zle wiesci.

Faktycznie, HP i Sony są największymi wrogami 'overburn' i płytek 80
min. Jednak przedtem nagrywara wypalała takie płytki.
Nie wszystkie kompakty mają równo po 74 minuty. Można więc spróbować
zejść poniżej 78 minut i sprawdzić efekt (podobno działa).

Jacek

--
Jacek Kolodziejczyk