Re: jaki najlepszy modem kupić???

Autor: Glina (glina_at_promail.pl)
Data: Tue 03 Aug 1999 - 00:09:09 MET DST

> jaki najlepszy i w przyzwoitej cenie kupić modem ???

nad zakupem modemu powinienes sie mocno zastanowic, wiele osob ci odradzi
zoltrixy ze wzgledu na problemy z tymi wlasnie modemami, z drugiej strony
rownie wielu bedzie wychwalalo zoltrixy za ich cene i wydajnosc bo sa one na
dobrym poziomie. Ja w kazdym razie odradzam ci zakupu jakichkolwiek
winmodemow (czyli modemow PCI) bo sa to modemy softwareowe i zwykle sa
wolniejsze od prawdziwych modemow, ostatnio pojawily sie tez winmodemy isa
wiec nie mozna byc niczego pewnym (winmodem mozna poznac po tym ze wymaga
windowsa i pentium 166 lub lepszego). Ja z calego serca polecam diamond
supraexpress 56e PRO ... zewnetrzny ale niedrogi (300zeta) i naprawde
super - laczy @ 50667 (zoltrix phantom na tej samej linii 45333), pliki
prawie zawsze @ 6kb/s pingi w quaku nawet spadaja ponizej 100 - jestem z
niego megazadowolony :)))