Re: Jaki najlepszy program do odbierania poczty i gr. dyskusyjnych?

Autor: Robin Wschód (rwschod_at_free.polbox.pl)
Data: Mon 02 Aug 1999 - 20:29:28 MET DST

Mon, 02 Aug 1999 00:19:23 GMT, rhare_at_alpha.net.pl (Highlander) napisał(a):

>Jeszcze raz ja :)
>Już mniejsza o te polskie czcionki,

jak to mniejsza ? czy sugerujesz, że oe ma jakieś problemy z czcionkami ? przecież to ty masz z nimi problem, oe używa systemowych :-)

>ale wystarczy tylko
>sprawdzić na grupach ile wątków potrafi stworzyć
>z jednego postu OE oraz na te wszystkie posty o tytułach:
>Odp: Odp: Odp: Odp: Odp: Odp: itd., aby wyrobić sobie
>zdanie na temat tego produktu

BZDURA, sposób wycinania back-reference jest wzorowany na drafcie osiągalnym z http://www.trzcionk.alpha.net.pl/ppsn.html, WYKLUCZAJĄC powielanie JAKICHKOLWIEK zlokalizowanych "Re: ", z tą różnicą, że draft nie pozwala lokalizować, a oe to robi -> poczytaj news:pl.news.czytniki pisałem o tym znacznie więcej

przypatrz się DOKŁADNIE, kiedy pojawiają się takie sekwencje -> to INNE czytniki je tworzą a nie oe

(crosspost)