Re: Jaki najlepszy program do odbierania poczty i gr. dyskusyjnych?

Autor: Highlander (rhare_at_alpha.net.pl)
Data: Tue 03 Aug 1999 - 05:14:23 MET DST

On Mon, 02 Aug 1999 18:29:28 GMT, rwschod_at_free.polbox.pl (Robin
Wschód) wrote:

>BZDURA, sposób wycinania back-reference jest wzorowany na drafcie osiągalnym z http://www.trzcionk.alpha.net.pl/ppsn.html, WYKLUCZAJĄC powielanie JAKICHKOLWIEK zlokalizowanych "Re: ", z tą różnicą, że draft nie pozwala lokalizować, a oe to robi -> poczytaj news:pl.news.czytniki pisałem o tym znacznie więcej
>
>przypatrz się DOKŁADNIE, kiedy pojawiają się takie sekwencje -> to INNE czytniki je tworzą a nie oe
>
>(crosspost)

Dobra, niech Ci będzie :))). Nie kłócę sie bo jutro rano
wyjeżdżam na urlop i nie poczytam co byś odpowiedział.
W każdym razie jak napisałem wcześniej dla mnie nie ma nic lepszego
od Agenta i Bat!'a.

Z pozdrowieniami

rhare_at_alpha.net.pl
rhare_at_polbox.com