Re: Jaki najlepszy program do odbierania poczty i gr. dyskusyjnych?

Autor: Robin Wschód (rwschod_at_free.polbox.pl)
Data: Mon 02 Aug 1999 - 20:29:27 MET DST

Sun, 01 Aug 1999 21:54:50 GMT, bizontm_at_zeus.polsl.gliwice.pl (Tomasz Machnik) napisał(a):

>To powiem Ci , ze jest jeszcze cos takiego jak Eudora PRO (ktorej
>zreszta uzywam) i ona umozliwia "swobodne używanie polskich znaków". A
>poza tym jakos nie zauwazylem , aby cala wiara uzywala ogonkow.

trudno aby używała jak program nie pozwala, dlatego właśnie napisałem by nie używała, przecież przeciwko samej eudorze to ja nic nie mam, ba nawet jej na oczy nie widziałem :-))), ale jak mi znajomy regularnie wysyłał śmieci, konkretnie listy w cp-1250 bez takiej deklaracji w nagłówku, to się go zapytałem dlaczego to robi, odpowiedział, że nie może inaczej, nie ma możliwości załączenia żadnego iso-8859, a to piracka wersja, czyli nie żadna eudora lite tylko pewnie właśnie pro, w każdym razie
zapytałem co trzyma go przy takim czytniku, podał kilka rzeczy, oczywiście wszystkie były w oe, więc mu doradziłem korzystanie właśnie z niego, dyskusję na ten temat porzuciłem, po drodze otrzymał jeszcze kilka odpowiedzi w unikodzie, bo taki standard jest u mnie domyślnym z racji przekonań, i jeśli jego czytnik wysyła nowy artykuł lub odpowiada na artykuł nie deklarujący żadnego standardu w nagłówkach to oe używa domyślnego, więc sytucja uległa zmianie, znajomy zaczął psioczyć na moje artykuły,
w końcu stwierdził, że jestem złośliwy, a ja, że przecież on też wysyła mi artykuły, których nie da się rozkodować, to obraził się na jakiś czas, pewnego dnia jednak dostaje list a w ps napisane "testuję właśnie oe"

>Nic. Dlatego mozesz te opcje wylaczyc (listy htmlowe pozostana htmlowe
>, natomiast wysylane beda bez kodu) lub wlaczyc , aby wysylac tez w
>htmlu.

a kto mówi, że jest inaczej ?!

dokładnie tak jest tylko, że kiedy ktoś pyta o najlepszy czytnik to pokazuję NAOCZNIE dlaczego jest najlepszy, kto używa oe to wie czym różnił się mój artykuł od reszty w wątku, bynajmniej nie chodzi o rozmiar, to jest tylko konsekwencją zalet, tak to już jest, że całkiem za darmo się nie da

>W wersji PRO masz wszystko w jednym. I mozesz sciagac poczte z zyliona
>kont.

a co ma lepszego od oe ?!

>I tutaj sie mylisz... Rownoczesne sciaganie poczty z kilku kont (a
>takze wysylanie) jest ma te zalete , ze jezeli jakis server jest
>zajety to cala operacja sciagania poczty nie stoi w miejscu (tak jak w
>innych mailerach) tylko w czasie kiedy program czeka na odpowiedz od
>tego zajetego servera to z pozostalych z powodzeniem sciaga listy.

jasne, jasne, ale serwer pisze się po polsku z literką W w środku a nie v, i tak się składa, że jest dla mnie ważniejsze niż reagowanie na pady serwera,

oczywiście nie twierdzę, że równoległe pobieranie artykułów nie jest celowe, tyle, że ty przeceniasz możliwe zyski, wąskim gardłem jest dzisiaj modem a nie serwery, oczywiście nie mówię o zeusie, to ewenement

>Twoj wybor -

to nie jest wybór, to ocena biorąca pod uwagę konkretne cechy czytnika, a czytników które znam jest od ch...y i ciut ciut

>masz do niego prawo... Mi pozostaje tylko wspolczuc.

bredzisz, wystarczy przyjąć, że się przyzwyczaiłeś i dlatego korzystasz, to taki sam argument jak inne tyle, że nie dotyczący czytnika a jego użytkownika

>A jezeli chodzi o news to polecam Agenta - komercyjnego lub nie -
>zalezy od potrzeb.

przestań pociskać głupoty, niekomercyjny free forte agent nie posiada ŻADNEJ cechy, której nie posiadałby oe, posiada natomiast kupę ewidentnych WAD !

(crosspost)