Re: Jaki najlepszy program do odbierania poczty i gr. dyskusyjnych?

Autor: Robin Wschód (rwschod_at_free.polbox.pl)
Data: Mon 02 Aug 1999 - 20:29:25 MET DST

Sun, 01 Aug 1999 19:27:47 GMT, rhare_at_alpha.net.pl (Highlander) napisał(a):

>I oczywiście w związku z tym, co akurat ja uważam za normalne
>sam używasz FA :)))

do poczty ? w żadnym razie !

a jeśli chodzi o niusy to znam wszystkie popularne czytniki, najczęściej używam tego, do którego się przyzwyczaiłem, rzecz jasna nie jest to najgorszy czytnik, ale też nie jest najlepszy, bo OBIEKTYWNIE rzecz biorąc najlepszym jest oe, toteż okresowo sięgam po niego,

docelowo nie interesują mnie cudze produkty, mam swój czytnik :-)

(crosspost)