Re: Zawieszenie komputera - jaka przyczyna?

Autor: Andrzej P. Wozniak (uszer_at_polbox.com)
Data: Fri 23 Jul 1999 - 23:13:14 MET DST

Tomasz Holdowanski napisał w wiadomości:
<37977433.17778734_at_news.rubikon.net.pl>...
> [...]
[...]
[...]
>E, raczej ruszajac procka rozlaczyles ktorys kontakt w slocie z pinem
>procesora. Dlatego wyjecie / wlozenie pomoglo. Zepsuc chyba nic nie
>zepsules, jak proc chodzi i nie ma zadnych podejrzanych objawow, to
>powinno byc OK. BTW, jeszcze jedna przewaga Socket 7 i innych nad
>Slotami wszelkiej masci - sprobuj przypadkowo rozlaczyc kontakt
>prockowi w ZIFie, hehehe...
Widziałem, widziałem. Obudowa mini-tower położona na boku, ale do góry
nogami, czyli płytą główną do wierzchu. Chodziło, aż wiatrak wyrwał proca z
podstawki. Stawiasz piwo?
PS. Czy Forte nie uznaje ISO-9959-2?

--
Andrzej Wozniak - usher_at_polbox.com  (z=h in header address)
Czy Twój Clipper znalazł już swoją przystań?