Re: Poszukiwań płyty ciąg dalszy...

Autor: Kris (kris_at_hardware.com.pl)
Data: Fri 23 Jul 1999 - 13:51:24 MET DST

Cześć,

> Wystarczy wymienić płytę :-)
> Rozwiazanie banalne i niegodne sprzetowca ;)

IMHO dobry sprzętowiec nie powinien zbędnie ładować się ekskrement :-)

> Eee o czym ja mowie, od razu bym tak zrobil.. :)

No właśnie ... :-)

> Ech pamietam jak na mojej staej Abit SM5-A dawalem na nie coolera od
cyrixa bo sie cholernie grzaly..

Żeby Abit ... :-)

> Popatrzylbym najpierw na nowe soyo

W zasadzie po Asus'ach na BX AT pewnie próbowałbym Soyo.

> Moze poszukalbym czegos konkretnego u Gigabyte'a i przede
> wszystkim AOpena... ale tu juz niedaleka droga /finansowa/ do mojego
> ulubionego Abita wiec pewnie i tak bym go kupil :)

Gorzej jak ktoś się upiera na AT.

> Diamond.. to niedlugo beda to plyty S3.. ;> i juz ich nikt nie kupi :)

Złośliwiec :-)

> Bartek

Pozdrawiam.
Kris.

--
"A benchmark is like sex. Everybody wants it, everybody is sure of how to do
it, but nobody can agree on how to compare performance."