Re: Opinie...

Autor: Lodek (lodek_at_polbox.com)
Data: Fri 23 Jul 1999 - 14:05:04 MET DST

>[ciach] ale niestety nie mam na niego pieniedzy ( tzn mialbym ale za cos
> trzeba sobie wakacje urzadzic ) ! Chce kupic plyte taka azeby dalo sie na
> niej podkrecic celerona 333 na przynajmniej 450MHz... Z tego co sie od
Was
[ciach]

Na _płycie głównej_ to bym nie oszczędzał. Lepiej poczekaj dwa trzy
miesiące i kup ASUSa albo coś o podobnej jakości. To oczywiście kwestia
gustu, ale ja zawsze zaczynałem od wyboru płyty głównej a potem reszta.
Ostatnie dwie płyty miałem high-end (ASUSy) i byłem bardzo zadowolony i pod
względem kręcenia i pod względem stabilności. Poza tym potem dostaniesz za
płytkę więcej pieniędzy.

PHLodek
--------
Zajrzyj na moją stronę z freewarem