Re: Odp: Odp: Odp: Odp: Poszukiwań płyty ciąg dalszy

Autor: Bartek Nagorny (bnagorny_at_kk.kalisz.pl)
Data: Fri 23 Jul 1999 - 12:58:31 MET DST

Dnia Fri, 23 Jul 1999 09:04:33 +0200, "Kris" <kris_at_hardware.com.pl>
napisał/a:

>Rozwiązanie jest banalne. Wystarczy wymienić płytę :-)

Rozwiazanie banalne i niegodne sprzetowca ;)
Eee o czym ja mowie, od razu bym tak zrobil.. :)

>Waliły mi regulatory
>napięcia. Przegrzewały się i odmawiały współpracy. Przesadzili i dali za
>słabe. Można oczywiście dodać do nich dodatkowe chłodzenie lub wyjąc kilka
>kart lub pamięci. Ale przecież nie tędy droga. Mam nadzieję, że teraz dają
>lepsze elementy.

Ech pamietam jak na mojej staej Abit SM5-A dawalem na nie coolera od
cyrixa bo sie cholernie grzaly..

>Co na przykład? Ciekawe jakich masz faworytów z tzw. środka :-)

Faworytow zadnych. Popatrzylbym najpierw na nowe soyo. co prawda
kiedys zrazilem sie do nich - mialem jedna taka na HXie przez pol roku
i nie byla za ciekawa, ale z opisow wydaje sie, ze te nowsze sa
przyzwoite. Moze poszukalbym czegos konkretnego u Gigabyte'a i przede
wszystkim AOpena... ale tu juz niedaleka droga /finansowa/ do mojego
ulubionego Abita wiec pewnie i tak bym go kupil :)
BTW Pisalem tylko o tych plytach, ktore widzialem - jest pewnie kilka
(?) innych porzadnych firm, ale ich po prostu nie znam.

>Niestety nic nie wiem. Słyszałem, że Diamond też wziął się za płyty. Ciekawe
>co z tego wyjdzie.

Diamond.. to niedlugo beda to plyty S3.. ;> i juz ich nikt nie kupi :)

>Śliczne :-)

Bo prawdziwe :)

--
Bartek