Re: Poszukiwań płyty ciąg dalszy...

Autor: Bartek Nagorny (bnagorny_at_kk.kalisz.pl)
Data: Fri 23 Jul 1999 - 16:48:08 MET DST

Dnia Fri, 23 Jul 1999 13:51:24 +0200, "Kris" <kris_at_hardware.com.pl>
napisał/a:

>IMHO dobry sprzętowiec nie powinien zbędnie ładować się ekskrement :-)

Cos mi tu smierdzi.. ;)

>cyrixa bo sie cholernie grzaly..
>Żeby Abit ... :-)

Co zeby ? :) Mialem z tym abitem wowczas jakiegos cholernego CRYixa co
pobieral pewnie ze 100W, wiec i regulatory sie mialy z czego nagrzewac
:)

>Gorzej jak ktoś się upiera na AT.

I tak w koncu nadejdzie moment, ze AT kipnie smiercia naturalna, wiec
predzej czy pozniej kazdy bedzie musial sie przesiasc..

>Złośliwiec :-)

No troszke :) Jak S3 zrobi porzadny produkt to juz taki nie bede :) I
pomyslec, ze czlowiek kiedys zabijal sie za Vision864,868 pozniej

--
Bartek
bnagorny_at_kk.kalisz.pl