Odp: Odp: Odp: Odp: Poszukiwań płyty ciąg dalszy...

Autor: Kris (kris_at_hardware.com.pl)
Data: Fri 23 Jul 1999 - 09:04:33 MET DST

Cześć,

> A szkoda, moze tam ktos opisywal problemy z ww plyta i ew. ich rozwiazanie
?

Rozwiązanie jest banalne. Wystarczy wymienić płytę :-) Waliły mi regulatory
napięcia. Przegrzewały się i odmawiały współpracy. Przesadzili i dali za
słabe. Można oczywiście dodać do nich dodatkowe chłodzenie lub wyjąc kilka
kart lub pamięci. Ale przecież nie tędy droga. Mam nadzieję, że teraz dają
lepsze elementy.

> Ale tam bylo "mooooze" :) Jasne, ze zanim mnie ktokolwiek by zmusil do
> wcisniecia solteka czy ls poszukalbym czegos innego..

Co na przykład? Ciekawe jakich masz faworytów z tzw. środka :-)

> BTW Czy ktos moze powie cos dobrego/nie o ATX'owej plycie Creative'a
> dla Slot1 na BX ?

Niestety nic nie wiem. Słyszałem, że Diamond też wziął się za płyty. Ciekawe
co z tego wyjdzie.

> Niestety nie mialem mozliwosci jej sprawdzenia a byla naprawde tania.

Prawdę mówiąc faktycznie bez dokładnego sprawdzenia nie wchodziłbym w to.

> Bartek

> ...Najlepszym czworonożnym przyjacielem człowieka jest łóżko.

Śliczne :-)

Pozdrawiam.
Kris.

--
"A benchmark is like sex. Everybody wants it, everybody is sure of how to do
it, but nobody can agree on how to compare performance."