Re: Odp: Odp: Odp: Poszukiwań płyty ciąg dalszy...

Autor: Bartek Nagorny (bnagorny_at_kk.kalisz.pl)
Data: Fri 23 Jul 1999 - 00:00:12 MET DST

Dnia Thu, 22 Jul 1999 14:43:08 +0200, "Kris" <kris_at_hardware.com.pl>
napisał/a:

>łączące się ze mną w bólu ... :-)
>Nie czytuję.

A szkoda, moze tam ktos opisywal problemy z ww plyta i ew. ich
rozwiazanie ?

>Już raczej bym szukał jakiegoś AOpen (jeszcze nie miałem z nimi większych
>wpadek) tudzież coś w tym stylu :-)

Ale tam bylo "mooooze" :) Jasne, ze zanim mnie ktokolwiek by zmusil do
wcisniecia solteka czy ls poszukalbym czegos innego..
BTW Czy ktos moze powie cos dobrego/nie o ATX'owej plycie Creative'a
dla Slot1 na BX ? Widzialem ja do niedawna w ofercie jednej hurtowni
ale zniknela.. Niestety nie mialem mozliwosci jej sprawdzenia a byla
naprawde tania.

--
Bartek
bnagorny_at_kk.kalisz.pl