Odp: Odp: Odp: TNT2 Ultra czy G400???

Autor: Kris (kris_at_hardware.com.pl)
Data: Fri 23 Jul 1999 - 09:16:26 MET DST

Cześć,

> Nie wloze benchmarkow do obudowy, brat od pru dni szuka MAXa w Chicago i
....nic:(!

Bo go jeszcze nigdzie nie ma. W pierwszej kolejności dostaną ludziska na
przedpłaty.

> Nie wiem jak z G400? Tornado chwalilo sie juz dawno ze beda w ciagu
> tygodnia-minal miesiac;)

Przecież jest już dostepny od dwóch tygodni G400 16MB ale tyż IMHO za drogi.
Z resztą nie do końca jestem przekonany do MAX-a. Testowany przeze mnie
egzemplarz G400 16MB świetnie się podkręcał.

> Lukasz "Soplic" Wojcicki

Pozdrawiam.
Kris.

--
"A benchmark is like sex. Everybody wants it, everybody is sure of how to do
it, but nobody can agree on how to compare performance."