Re: Odp: Odp: Odp: TNT2 Ultra czy G400???

Autor: L.S.W (soplic_at_ks.home.pl)
Data: Fri 23 Jul 1999 - 18:38:29 MET DST

Dnia Fri, 23 Jul 1999 09:16:26 +0200, "Kris" <kris_at_hardware.com.pl>
napisal:

>....nic:(!
>Bo go jeszcze nigdzie nie ma. W pierwszej kolejności dostaną ludziska na
>przedpłaty.

To mi przypomina dawne czasy, przedplaty, talony itp ;)

>Przecież jest już dostepny od dwóch tygodni G400 16MB ale tyż IMHO za drogi.
>Z resztą nie do końca jestem przekonany do MAX-a. Testowany przeze mnie
>egzemplarz G400 16MB świetnie się podkręcał.
Widzialem u Przemka Mikosza G400 16MB OEM za 610, ale nie wiem czy
czasem nie jest to single head, bo takie tez maja byc.
Z tym ze jak pisalem chce kupic jednak MAXa, tak jak TNT2 bralem pod
uwage Ultre, karte i tak pewnie kupie w USA bo pieniadze juz dalem
bratu ;)

Pozdrawiam
Lukasz "Soplic" Wojcicki