Re: Odp: Odp: TNT2 Ultra czy G400???

Autor: L.S.W (soplic_at_ks.home.pl)
Data: Thu 22 Jul 1999 - 20:26:15 MET DST

Dnia Thu, 22 Jul 1999 13:53:30 +0200, "Kris" <kris_at_hardware.com.pl>
napisal:

>Cześć,

>Już od kilku dni chwalą się poprawieniem wyników w Quake II. Niestety inne,
>bardziej wymagające gry wciąż zmuszają programistów do pracy. I wciąż nie
>wiesz do czego dążą ani kiedy to osiągną. Jeśli G400 MAX zbliży się
>prędkością w OpenGL do zwykłej TnT na KingPin, Half-Life, Heretic II czy
>Unreal to już jest warta zastanowienia. Tylko ta cena ...
A ja powiem wiecej: cena cena, ale podstawowym problemem z MAXem
jest to ze go ...nie ma, co mi po wynikah jak kart nie istnieje na
rynku. Nie wloze benchmarkow do obudowy, brat od pru dni szuka MAXa w
Chicago i ....nic:(!

Nie wiem jak z G400? Tornado chwalilo sie juz dawno ze beda w ciagu
tygodnia-minal miesiac;)

Pozdrawiam
Lukasz "Soplic" Wojcicki