Zawieszenie komputera - jaka przyczyna?

Autor: Tomek Floyds (floyds_at_polbox.com)
Data: Thu 22 Jul 1999 - 20:31:53 MET DST

Czy ktoś może mi wyjaśnić taką sytuację ?

Przy włączonym komputerze chciałem "organoleptycznie" sprawdzić temperaturę
swojego Celerona 333. Lekko dotknąłem radiatora i komputer totalnie się
zawiesił. Nie było mowy o żadnym "przebiciu" - byłem "uziemiony". Tylko
trochę ruszył się procek.

Żaden reset, "hebel" - nic nie dawało rady na ponowne uruchomienie.
Wyłączałem zasilanie kilkakrotnie. Komputer nie zgłaszał się na starcie.
Ekran był czarny. Nawet wentylator na procku nie działał. Natomiast dyski
wystartowały.

Dopiero gdy zrozpaczony wyjąłem cały procesor ze slotu i ponownie go
włożyłem komputer obudził się.

Niech ktoś z szanownych kolegów odpowie mi, co mogło spowodować tak totalne
zawieszenie komputera, że nawet wyłączenie zasilania nic nie pomagało?
Cały czas zachodzę sobie głowę, czy nie uszkodziłem procesora.

Wielkie dzięki.
Tomek Floyds

floyds_at_lodz.cc
floyds_at_polbox.com