Re: Zawieszenie komputera - jaka przyczyna?

Autor: Glide (glyder_at_friko3.onet.pl)
Data: Fri 23 Jul 1999 - 01:41:33 MET DST

On Thu, 22 Jul 1999 20:31:53 +0200, "Tomek Floyds" <floyds_at_polbox.com>
wrote:

>Przy włączonym komputerze chciałem "organoleptycznie" sprawdzić temperaturę
>swojego Celerona 333. Lekko dotknąłem radiatora i komputer totalnie się
>zawiesił. Nie było mowy o żadnym "przebiciu" - byłem "uziemiony". Tylko
>trochę ruszył się procek.
>
>Żaden reset, "hebel" - nic nie dawało rady na ponowne uruchomienie.
>Wyłączałem zasilanie kilkakrotnie. Komputer nie zgłaszał się na starcie.
>Ekran był czarny. Nawet wentylator na procku nie działał. Natomiast dyski
>wystartowały.
>
>Dopiero gdy zrozpaczony wyjąłem cały procesor ze slotu i ponownie go
> [...]

Ja tez kiedys sprawdzalem temperature "organoleptycznie" ale to byl
P166MMM_at_225.
Co do Celera to mialem to samo gdy niechcacy potknalem sie o kumputer
(stoi na ziemi). W moim wypadku skonczylo sie na rozlozeniu calego
kompa i ponownym zlozeniu. (BTW w pewnym momencie zupelnie nie
wiedzialem co dziala a co nie :) )

Glide
glyder_at_friko3.onet.pl