Re: Seagate ST317242A (17.2GB, 5400rpm)

Autor: Bartek Nagorny (bnagorny_at_kk.kalisz.pl)
Data: Wed 21 Jul 1999 - 13:32:45 MET DST

Dnia Tue, 20 Jul 1999 21:55:52 GMT, acc_at_pertus.com.pl (ACC/VTS)
napisał/a:

>Co za zbieżność nagłówków;) Nie chciało Ci się zmieniać w FA nic
>oprócz przetłumaczenia tych dwóch wyrazów? hehe ;)

A skad wiesz, ze uzywam FA, dowod please ;))

>Czasami, jak wiatraczek nie odpali :) Tak poważnie - na 16mb działa
>winda i office 97 (cyrix 100 p120+)

Wspolczuje..

>Bo ja wiem... kumplowi jak składałem to już z rok będzie i jeszcze się
>jego seagate 4.3gb nie sypnął (a też już miał tą ochronę elektroniki)

Opierasz sie na jednym egzemplarzu i wyciagasz wnioski ? ;)
Widzialem naprawde sporo padnietych dyskow. Kawiorow na pewno wiecej
niz sigejtow, ale te drugie bylu tuz za "zwyciezca"..

BTW Ja tez kiedys nie nazekalem /za bardzo/ na swojego sigejta, jakis
medalist 2GB..ot, poza tym, ze byl okrutnie glosny i wolny to..
dzialal :) Az do chwili gdy zdechl - bez ostrzezenia. A jak niedawno
zdychal moj kawior to przynajmniej ze 2 tyg. mnie informowal
/S.M.A.R.T/, ze zaraz zdechnie i backup potrzebny :)

>Tego też na razie nie planuję, a jak już to wtedy będę się martwił...

I bedziesz zeby wbijal w sciane.. oby nie :))

>Eeee, chyba przesadzasz... Może wypuścili w końcu coś porządnego?
>Powiem Ci za rok (jak dożyję) :)

Ty na pewno, nie wiem jak dysk.. ;) BTW Ale pochwal sie jakimis
wynikami - hdtach moze ? Bo, to, ze dziala to juz wiemy, kwestia teraz
jak dziala.

--
Bartek
bnagorny_at_kk.kalisz.pl