Re: Info ad. ZOOM 56K ISA

Autor: T.Zon (zonzi_at_supermedia.pl)
Data: Wed 21 Jul 1999 - 13:41:44 MET DST

Michał Biela wrote:

> Na pudle pisze ze automatycznie przelacza sie miedzy tymi standardami.

No to masz Zoom Dualmode na ISA tak jak ja. Laczy mi sie zawsze na
46667 -

- powtarza numer do bolu - 100, 150 razy
- nigdy sie jeszcze nie zdarzylo zeby mnie rozlaczyl
- homologacja

Moj jest na kosciach Rockwella a w testach Chipa bral udzial jakis na
Lucencie ... (wyniki wygladaly na jakis koszmar)

Pozdrawiam

ZoNzi at benchmark.ceti.pl
B3D http://www.benchmark.ceti.pl
"There is no spoon ..."