Re: Seagate ST317242A (17.2GB, 5400rpm)

Autor: ACC/VTS (acc_at_pertus.com.pl)
Data: Tue 20 Jul 1999 - 23:55:52 MET DST

On Tue, 20 Jul 1999 11:44:32 GMT, bnagorny_at_kk.kalisz.pl (Bartek
Nagorny) wrote:

>Dnia Tue, 20 Jul 1999 08:35:06 GMT, acc_at_pertus.com.pl (ACC/VTS)
>napisał/a:

Co za zbieżność nagłówków;) Nie chciało Ci się zmieniać w FA nic
oprócz przetłumaczenia tych dwóch wyrazów? hehe ;)

>Mnie sie nie pytaj ;)
"Wiem, ale nie powiem" ;-)

>I nie przeklamuje danych ? ;)
Czasami, jak wiatraczek nie odpali :) Tak poważnie - na 16mb działa
winda i office 97 (cyrix 100 p120+)

>Nieee, nie dobijam, ale po prostu nie wiem jakie te nowe, duze sigejty
>sa. WD Experty chyba sa ok, ale trzeba poczekac jeszcze z pol roku by
Ja tez, ale zgodnie z hasłem (hehe) "idź na całość! idź na całość!"
zaryzykowałem...

>sie przekonac jak jest naprawde - poprzednie WDki to kiszka - moze i
>sigejt zrobil cos dobrego ? :)
Bo ja wiem... kumplowi jak składałem to już z rok będzie i jeszcze się
jego seagate 4.3gb nie sypnął (a też już miał tą ochronę elektroniki)

>A jak zmienisz procka na takieco co pojdzie max na 83MHz ? ;)
Tego też na razie nie planuję, a jak już to wtedy będę się martwił...

>Sukces ? ;)
Chyba tak. W każdym bądź razie nie przypadek, bo już drugi dzień mi
działa (no, półtora) ;))

>Niezle :)) Moje gratulacje :)
>BTW Ale widmo kazdego niepewnego dnia by mnie dobilo ;))
Eeee, chyba przesadzasz... Może wypuścili w końcu coś porządnego?
Powiem Ci za rok (jak dożyję) :)

zdrówko,
| ACC/VTS | ICQ: 21819610 software development |
| acc_at_pertus.com.pl | http://www.pentium.pertus.com.pl |