Re: TNT2 Ultra czy G400???

Autor: Kris (kris_at_hardware.com.pl)
Data: Tue 20 Jul 1999 - 13:52:56 MET DST

Cześć,

> Parę tygodni temu zamówiłem G400 MAX i.... czekam :-)

Jak i wielu miłośników na całym świecie ...

> Prawdopodobnie w tym tygodniu powinna zostać do mnie wysłana.

W coś trzeba wierzyć. Jest spora szansa jeśli to było na przedpłatę.

> Póki co, kosztowała mnie 249 USD, do tego dojdzie jeszcze cło 3% i podatek
VAT - razem jakieś 1250 zł za
> 32-megową kartę.

Jak tylko na 32-megową to bardzo dużo (są i takie za 500 zł). Jak na G400
MAX to zupełnie nieźle. Obawiam się, że na starcie w Polsce będą kosztowały
jeszcze drożej.

> Może to dużo, może mało.

j.w.

> Zaznaczam więc, że nie kupuję jej do gier, więc wszelkie porównania z TNT
i innymi niespecjalnie mnie interesują.

W niektórych pozagrowych zastosowanach możesz śmiało porównywać :-) Ale
oprócz grafiki 3D Matrox jest wyraźnie lepszy choć niekoniecznie bym bulił
za wersję MAX.

> Zależy mi bardziej na wysokiej rozdzielczości i jakości obrazu oraz pracy
z dwoma monitorami, a
> do tego G400 MAX nadaje się - moim zdaniem - zdecydowanie bardziej niż
> konkurencja.

Rozumiem. Można to zrealizować nawet lepiej (na dwóch kartach) ale tu
dostajesz całkiem ładne combo. W jakich trybach chcesz pracować i na jakich
monitorach? Jakie zastosowanie?

Pozdrawiam.
Kris.

--
"A benchmark is like sex. Everybody wants it, everybody is sure of how to do
it, but nobody can agree on how to compare performance."