Re: Odp: TNT2 Ultra czy G400???

Autor: Grzegorz Janiszewski (labo_at_box43.gnet.pl)
Data: Tue 20 Jul 1999 - 13:19:53 MET DST

Witam

Parę tygodni temu zamówiłem G400 MAX i.... czekam :-). Prawdopodobnie w tym
tygodniu powinna zostać do mnie wysłana. Póki co, kosztowała mnie 249 USD,
do tego dojdzie jeszcze cło 3% i podatek VAT - razem jakieś 1250 zł za
32-megową kartę. Może to dużo, może mało. Na kartę "do grania" nigdy bym
tyle nie wydał. Zaznaczam więc, że nie kupuję jej do gier, więc wszelkie
porównania z TNT i innymi niespecjalnie mnie interesują. Zależy mi bardziej
na wysokiej rozdzielczości i jakości obrazu oraz pracy z dwoma monitorami, a
do tego G400 MAX nadaje się - moim zdaniem - zdecydowanie bardziej niż
konkurencja.

Pozdrawiam
Grzegorz Janiszewski